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7 Simple Exercises Busy People Can Do Anywhere, Anytime
daisy 2015-12-24 14:08:10 发表于  [  游戏/活动  ]
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Looking for quickeasy ways to get in shape?There are simple exercises to help tone yourbody without having to go to the gym.  Want toknow the best partThey can be done anywhereanytime!  These exercises only take a few minutesto completerequire no outside equipmentand are easy to masterNo matter if youre at workathomeor on the gothese easy-to-follow calisthenic exercises are sure to make you break a sweat.

 

Calf raises
Doing calf raises will help strengthen your gastrocnemius and soleus musclesIn other wordscalfraises strengthen your lower legs.  There are a lot of different ways to do calf raisesbut one of theeasiestand most effectiveis doing the standing raise.  This video further details how to do astationary calf raise:

Chair dips
Where theres a chairtheres a way!  Chair dips are great for strengthening your triceps and canbe done just about anywhere.  Like other exercisesthere are varying techniques that can eitherincrease or decrease resistanceThis video shows the different variations on this tried-and-trueclassic:

Lunges
Because youre using your own body weightlunges both strengthen your lower body and increaseoverall flexibility.  Lunges can be done anywhereYou can lunge when you walk to the kitchenyoucan lunge to the driveway as you get the paper in the morningand you can even lunge when youwalk from your desk to the water cooler at work.  Heres another video that shows the ins and outsof lunging:

Squats
The most important thing to keep in mind when doing squats is having proper form.  Squats are oneof the most effective full body exercises around because they simultaneously work to build muscleand burn fat.  Try using a chair as a reference point as to how far down you should go:

Planks
Looking for effective exercises to tighten your corePlanks are great at strengthening both your absand your backall you need is a flat surface.  Remember to time how long you can hold itand thentry to add a few more seconds every time thereafter.  Heres a guide on how to perform a basicplank:

After youve mastered the basicstry adding side planks to your routine.

Arm circles
Worried about flabby arms?  Arm circles are great at toning while simultaneously strengthening yourarms.  They can be done with varying intensityall of which will help you feel “the burn.” Heres abeginners guide to help get you started:

If youre at worktry to grab a book or a binder for some extra weight.

Burpees
The most high-intensity exercise on this listburpees are often referred to as the cornerstone to anyworkout because they are guaranteed to produce results.  This aerobic exercise helps strengthenyour entire body by utilizing almost every muscle groupThere are many different ways to perform aburpeebut the easiest one is quite possibly the bestAs with every other exerciseproper form is amust.

The above exercises are proven classics that require very little room and no equipmentWhile it maynot take you long to master each exercisethe incredible array of different methods to employ isendless.  Once you feel comfortable with the basicsbegin applying the advanced techniques andembrace the burnKeep track of the amount of time or reps you do for each one and continuallystrive to increase it.

In addition to the exercises abovewhy not make exercising a part of your everyday routine?  Forexampletake the stairs at work instead of the elevatorand instead of wasting the gas going to thegrocery store why not walk or ride your bike instead.  Getting in shape doesnt require the use of aGolds Gym membershipall it takes is a little gumptiona bit of creativityand a lot of willpower.

(转)

daisy 2021-11-23 07:21:17 重新编辑

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